Dinero er et nemt regnskabsprogram til selvstændige

Dinero er et nemt regnskabsprogram til selvstændige

Ligesom Skat for begyndere er til for at gøre skat lidt mere enkelt, er Dinero til for at gøre det nemt at lave regnskab som selvstændig. Programmet er fyldt med tidsbesparende funktioner og integrationer, så du kan bogføre som en ekspert uden at kende bogføringsreglerne.

Automatisk styr på moms, skat og fradrag

Der er mange regler, du skal holde styr på, når du laver regnskab. Med et godt regnskabsprogram bliver det nemt at bogføre korrekt, selvom du ikke kender til bogføringsreglerne. Det er bl.a. derfor, så mange er glade for Dinero.

Mange iværksættere bruger Excel til at holde styr på regnskabet, men det tager ikke højde for hverken moms- eller bogføringsloven. Det betyder, at det desværre er nemt at lave fejl, medmindre du kender alle reglerne på området – og undtagelserne til disse.

Med Dinero hjælper systemet dig helt automatisk med at holde styr på moms og skat, ligesom det også sørger for, at du får de fradrag, du er berettiget til. Når det er tid til at indberette og betale moms, klarer du hele processen med få klik.

Du behøver ikke være regnskabsekspert for at lave regnskab

Bogføring og regnskab tager tid, men det behøver ikke tage lang tid. Dinero hjælper dig med at tage de rigtige genveje, så du får tid til at fokusere på det, der skaber værdi i virksomheden. Det sker fx ved at automatisere flere processer og lave flerbenede posteringer på 0,5.

Du får rigtig mange funktioner med Dinero – selv med gratisversionen. Bogføringsassistenten hjælper dig fx med at bogføre på den korrekte konto i regnskabet, så du får det rigtige moms- og skattefradrag. Det betyder, at du ikke skal være regnskabsekspert for at lave dit eget regnskab.

Der er også funktioner, som fx momsafregning, betaling via MobilePay (og automatisk bogføring), EAN-fakturering og automatisk bankafstemning, der gør det nemt at lave regnskab som sevlstændig.

Kom i gang med det samme – intet kreditkort nødvendigt

Selvom du får mange unikke funktioner, integrationer og andre features, koster det faktisk ikke noget at prøve Dinero. Med Dinero Starter kan du teste de forskellige ting af, inden du opgraderer til Pro-versionen – du skal end ikke indtaste betalingsoplysninger.

I starten af din iværksætterrejse kan du typisk godt klare dig med Dinero Starter. Når du savner flere smarte funktioner og tidsbesparende muligheder, kan du nemt og hurtigt opgradere til Dinero Pro.


Prøv Dinero - det er gratis!

Øvrige regnskabsprogrammer

Foruden Dinero findes der en række andre muligheder når der skal laves regnskab. To af de største på det danske marked er:

  • Billy, som på mange måder minder om Dinero, men dog føles lidt mere som et klassisk regnskabsprogram. Visse funktioner er lidt nemmere, visse er lidt mindre nemme sammenlignet med Dinero. Dinero er en smule lettere når man skal oprette fakturaer og bilag.
  • E-conomic, som er et lidt tungere og mere klassisk reskabsprogram. Typisk foretrukket af bogholere og revisere, samt når der skal laves regnskab for mellemstore og større virksomheder. Det er ikke lige så nemt og intuitivt som Dinero eller Billy, men til gengæld lidt mere avanceret.

Overordnet set anbefaler vi Dinero, fordi de et nemt, hurtigt, gratis og bare fungerer!